Urusan pengiklanan, sms 014-3233287 @ mel-e ibnuamir@yahoo.com, subjek: Iklan Karya Fansuri
Latest News

16 - 22 Zulkaedah | 24 - 30 Okt. - (Ahad - Sabtu)

Friday, October 29, 2010 , Posted by nota untuk Syiah at 12:35 PM

21 Zulkaedah | 29 Okt. - (Jumaat)
Ny call ajak pi Meru, Klang ada malam puisi di rumah Dr Ibrahim Ghafar akhirnya aku batalkan kerana mahu berurusan di TH Perdana.

Petang, aku membuat urusan perbincangan di bahagian lelongan rumah di tingkat 25 TH Perdana. Bank Islam Alur Setar minta aku rujuk hal ini kepada Bank Islam Kuala Lumpur di TH Perdana.

Aku kena tanya mana-mana bank yang boleh bagi aku loan untuk beli rumah lelong. Aku baru dapat tahu, kalau dalam tempoh lelongan itu, rumah itu tidak dibeli, maka harganya akan semakin turun. Jadi, ada baiknya, aku beli selepas waktu lelongan itu selesai kerana ia akan turun lagi. Dunia kapitalis, semua macam jerung! Huh!

Malam ini sebelum Imran pulang ke Kedah, dia beri cerpen aku; Hikayat Musang Berjambang yang tersiar di Utusan Malaysia, 4 Oktober, 2009.

Currently have 0 comments: