Urusan pengiklanan, sms 014-3233287 @ mel-e ibnuamir@yahoo.com, subjek: Iklan Karya Fansuri
Latest News

12 Syaaban / 3 Ogos (Isnin)

Monday, August 03, 2009 , Posted by Ibnuamir al-Pendangi at 5:55 AM

Alhamdulillah.. Walaupun kehilangan tiket bas, dapat juga aku pulang ke KL.

Dalam perjalanan ke, terima sms daripada Dr A, "Dah tentu ke nak jadi r.a?"

Memang saya nak. Tapi, belum dapat menjawab sms tersebut. Mungkin kena jawab nanti. Rezeki datang jangan ditolak.

Juga daku menerima panggilan seorang rakan. Panjang sungguhlah bual bicaranya. Petah berletiaq (berleter) serta fasih pula bebelannya. (He he, jangan mare orang PB!)

My Heart (Hati Daku - Mansuhkan PPSMI!)


Namun yang paling menarik perhatianku ialah ketika timbul cerita dan desas-desus tentang, ada rakannya yang bekerja sebagai SB Bukit Aman, unit yang menyiasat kegiatan Jemaah Islamiah.

Hal ini menyebabkan aku langsung teringatkan projek penulisanku bersama ALO mengenai ISA yang berkait rapat, dan khusus menumpu kepada Jemaah Islamiah dan suami kepada Kak Laila.

[Hangpa cubala pikiaq, ada ka patut, orang macam Pak Su Mid of Kuala Pai, Bukit Tembaga yang tak ada apa tu pun, SB sanggup dok dalam semak, dok perati gerak laku dia ke bangsal ketika dia mahu solat tahajud. Ada ka patut SB buat macam tu? Tak dak kerja lain ka SB ni?!]

Aduh! Bilalah nak interview kak Laila ni? Teman-teman..daku ingin baring sekejap ya. Keletihan yang masih berkubang di tubuhku sejak pagi tadi kerana bermusafir perlu daku curahkan di atas tilamku yang masih empuk di perbaringan SPKB. Bye... daaa..

Matahariku


Sketsa gelap di Jalan Duta
Tiba di Perhentian Bas Jalan Duta tadi sekitar jam 5 lebih. Telinga lintah saya bagai radar, telah menangkap beberapa isu bualan pemandu teksi di situ.

Syahadan, berkatalah salah seorang daripada depa itu, " ... " --- Zzzz... (tidur, rehat time...)

Currently have 3 comments:

  1. Anonymous says:

    你家中有老年人需要短長期照顧嬤!!!居家看護半天12小時1300元起。

    醫院看護1天24小時1800元起,半天12小時1200元起。歡迎參觀指教喔~打擾了!!!

    看護 看護 看護

    居家看護 居家看護 居家看護

    看護中心 看護中心 看護中心

    醫院看護 醫院看護 醫院看護

  1. Anonymous says:

    你想要到高雄/墾丁旅遊包車或是租車旅遊嗎!!!

    你想了解高雄/墾丁旅遊的景點與住宿資訊嗎!!!

    歡迎你到我的網站參觀與指教喔^^

    高雄旅遊 高雄旅遊

    高雄一日遊 高雄一日遊

    墾丁旅遊 墾丁旅遊

    墾丁一日遊 墾丁一日遊

    墾丁旅遊網 墾丁旅遊網

    高雄縣旅遊 高雄縣旅遊

    阿里山旅遊 阿里山旅遊

  1. Anonymous says:

    室內設計 歐化廚具
    系統櫃 系統傢俱
    傢俱 廚具 歐式廚具
    裝潢 室內設計作品
    抽油煙機 廚具工廠

    你想為愛的小窩重新換個造型ㄇ! 你想為甜蜜小窩重新添購家具ㄇ!

    歡迎進入全台灣最具規模的廚具裝潢網^^